ام پی تری پلیر سونی
نوشته شده توسط : مهران
 

ام پی تری پلیر سونی در میان محصولات ارائه شده در بازار یکی از با کیفیت ترین ها و در عین حال مقرون به صرفه ترین ها به شمار می رود. اگر دوست دارید تا از این پس موزیک های مورد علاقه خود را چه به صورت صوتی و چه به صورت تصویری با بالاترین کیفیت ممکن پخش تماشا کرده و از گوش دادن و تماشای آنها نهایت لذت را ببرید ما به شما خرید ام پی تری پلیر سونی مدل spark را پیشنهاد می کنیم.این موزیک پلیر با قدرت پخش موزیک بالا و همچنین قدرت تفکیک پذیری بسیار بالا می تواند  موزیک های مورد نظر  را شما را کیفیت بسیار عالی پخش کرده و باعث لذت شما شود.علاوه بر پخش موزیک با کیفبیت بسیار بالا شما از این محصول می توانید به عنوان یک ضبط کننده صدا نیز استفاده نمایید و در شرایط مختلف که نیاز به ضبط کردن صدا دارید از آن استفاده کنید.همچنین علاوه بر امکانات فوق  این موزیک پلیر دارای بازی و سرگرمی هم می باشد و می توانید ساعت ها با آن سرگرم شوید.

 

 

ام پی تری پلیر سونی را می توانید در رنگ های مختلف و تنها با چند کلیک و یا یک تماس تلفنی همین الان سفارش دهیدو. کافیست تا با شماره تلفن های 09390998711 یا 09392739838 تماس گرفته و درخواست خود را اعلام کنید و یا بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک کرده وفرم سفارش را تکمیل نمایید. ما در فروشگاه پستی خرید از میان سایر محصولات مشابه درون بازار یکی از با کیفیت ترین انها را برای شما انتخاب کرده ایم و امکان خرید پستی انرا نیز برایتان فراهم کرده ایم.کافیست تا برای تهیه این محصول همین الان بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از اینکه کالا را دریافت کردید وجه انرا به مامور پست بپردازید.این محصول با صفحه نمایش بسیار با کیفیتی که دارد می تواند انواع و اقسام فایل های تصویری با فرمت های مختلف را پشتیبانی کرده و با کیفیت بسیار عالی پخش نماید.شما براحتی می توانید ام پی تری پلیر سونی را در مسافرت ها و هر جایی که می خواهید با خود حمل کرده و به موزیک های مورد علاقه خود گوش دهید.  Mp4 player  تصویری سونی  دراای صفحه 1.5 اینچی بوده و حدود 22 گرم وزن آن می باشد و در نوع خود یکی از سبک ترین دستگاه های پخش موزیک به شمار می رود.یکی از مهمترین خصوصیات این محصول کم مصرف بودن ان است و عمر باتری ان حدود یک شبانه روز می باشد و با خیال راحت بعد از یک شارژ کامل می توانید از آن به مدت طولانی استفاده نمایید.

میزان حافظه ای که این موزیک پلیر پشتیبانی می کند نیز بین 8 و 16 گیگا بایت بوده و از یان لحاظ نیز یک امتیاز نسبت به سایر محصولات مشابه خود دارد.همچنین قابلیت اتصال به کامپیوتر از طریق پورت usb2را نیز دارا می باشد.

در زیر به چند قابلیت این موزیک پلیر اشاره کرده ایم:

قابلیت خواندن E_book text files

پخش فورمت های صوتی MP3 و WMA

پخش فورمت های تصویری AMV و MTV

قابلیت نمایش تصاویر

قابلیت پخش آهنگ به صورت اسپیکر

قابلیت ضبط و پخش صدا

دارای بازی و سرگرمی

قابلیت پخش عکس با فرمت های JPEG/GIF

قابلیت استفاده به عنوان فلش

حافظه داخلی این دستگاه 2 گیگا بایت بوده و به همراه آن برای مشتریان عزیز یک دفترچه راهنما و یک هدفون نیز ارسال می شود.

 

با ام پی تری پلیر سونی می توانید کلیپ های تصویری تماشا کرده و به آهنگ های مورد علاقه خود با کیفیت فوق العاده بالا و بی نظیر گوش دهید. در مقایسه با امکانات ارائه شده در این محصول قیمت ان مناسب و مقرون به صرفه می باشد.ما محصول فوق را در فروشگاه پستی خرید به صورت کاملا اورجینال و همراه با گارانتی خدمت شما عرضه کرده ایم. در حین ارسال محصول اگر اتفاقی برای آن رخ دهد کافیست تا اطلاع داده  و ما یک موزیک پلیر دیگر به صورت رایگان برایتان خواهیم فرستاد.

 

 

 

 

محصولات دیگر در فروشگاه پستی خرید:

 





:: بازدید از این مطلب : 407
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: